Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Ανακύκλωση και διάφορα κοσμήματα!


Καλημέρα αγαπημένο μου παρεάκι και καλή εβδομάδα! Πριν αρκετό καιρό είχα αναρτήσει ένα βιντεάκι για το πως μπορούμε να φτιάξουμε βραχιόλια με καπάκια αναψυκτικών! Θα σας δείξω λοιπόν το δικό μου βραχιολάκι και θα ξαναβάλω το βίντεο, για όσες φίλες δεν το'χαν δει!
Εγώ το'φτιαξα με τ'αγαπημένο μου χρώμα, αλλά στην πορεία έφτιαξα και αρκετά ακόμη, σε διάφορα χρώματα, για φίλες μου!




Ψάχνοντας όμως στο internet, βρήκα και οδηγίες για το πως θα φτιάξουμε κολιέ από μεταλλικές ροδέλες!! Θα χρειαστείς 25 με 30 ροδέλες και ένα μεγαλούτσικο κομμάτι κορδέλας. Η Megan (http://nestledblog.blogspot.gr/2012/02/diy-washer-ribbon-necklace.html) έχει φωτογραφίσει το project βήμα - βήμα και φαίνεται πολύ εύκολο.



Ξεκινάς με την πρώτη ροδέλα την οποία περνάς μέσα στην κορδέλα. Περνάς και την δεύτερη ροδέλα όπως φαίνεται παραπάνω και περνάς την κορδέλα ξανά μέσα από την πρώτη. Τραβάς την κορδέλα και την φέρνεις πάνω περνώντας την μέσα από την δεύτερη ροδέλα. Συνεχίζεις έτσι μέχρι να φτάσεις στο επιθυμητό μήκος. Το κολιέ δένει με ένα φιόγκο πίσω από τον λαιμό!!

Και συνεχίζοντας το ψάξιμο, βρήκα ένα βιντεάκι για να φτιάξουμε ένα πανέμορφο δαχτυλίδι από καουτσούκ.....


Ένα βιντεάκι για να φτιάξουμε βραχιόλι πλέκοντας ένα κορδόνι σε μια μεγάλη αλυσίδα.....


Και τέλος, ένα ακόμα βίντεο για ένα υπέροχο βραχιόλι με κορδόνι και μικρές αλυσίδες! Το συγκεκριμένο βραχιόλι, το λάτρεψα με την πρώτη ματιά και θα το φτιάξω σύντομα!!


Να περνάτε όμορφα, να προσέχετε τον εαυτό σας και να χαμογελάτε πολύ! :-)

Υ.Γ. Συγνώμη που δεν απαντάω σ'όλα τα όμορφα σχόλιά σας......αλλά ο χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος! Προσπαθώ όμως να κάνω συχνά βόλτα στα μπλογκοσπιτάκια σας, για να δω και να γράψω στις υπέροχες αναρτήσεις σας! Σας στέλνω πολλά ζουμερά φιλιά.....

14 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα βιντεάκια και πολύ εύκολη πλέξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερές ιδέες, αλλά ειδικά με αυτό με τα καπάκια αναψυκτικών έπαθα πλάκα!!!
    Θα το δοκιμάσω!
    Φιλιά Ελενάκι μου, καλή βδομάδα, πολλές πολλές ευχές για τα γενέθλιά σου και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα καλησπέρα καλή εβδομάδα
    Η χαρά του χειροτέχνη σε μία ανάρτηση
    Ευχαριστούμε πολύ για τα βιντεάκια
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για όλες τις ιδέες,κατατοπιστικότατα τα βιντεάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΝΑΚΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΔΕΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!ΚΑΠΟΥ ΕΙΔΑ ΦΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄μπράβο Ελενάκι,για την επιμορφωτική αυτή ανάρτηση.Είσαι καταπληκτική-)))))
    πολλά φιλιά....καληνυχτα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελενα, καταπληκτικό! Βοηθάνε πολύ οι οδηγίες και τα βίντεο. Ήδη το περασα στο φέις-μπουκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελειοοοοο!!!!!Ευχαρσιτούμε Ελενα!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου, Έλενα.

    Μου άρεσε τόσο πολύ η ανάρτησή σου που έβαλα εδώ http://xarazo-poreia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_28.html (είναι ιστολόγιο για νέους Γυμνασίου-Λυκείου) την κατασκευη του κολιέ και σύνεσμο για να δούνε τα παιδιά τα υπόλοιπα. Ξέρεις, αν κάτι θέλεις να αλλάξω, μου λες. Περιμένουμε την επόμενη κατασκευή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλά τα βιντεάκια, ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαριστούμε.Μου αρέσει που τα μάζεψες όλα.Ευ

    ΑπάντησηΔιαγραφή