Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Blogo-παιχνιδάκι: Tag Tag!


Ωραίο blogo-παιχνιδάκι: Tag Tag! από την Theano http://mammy-on-line.blogspot.com/


Παιχνιδάκι σήμερα που λέγεται Tag-tag. Ξενόφερτο μάλλον και οι οδηγίες του στα Αγγλικά. Το αγγλικό το'χω, και έχω όρεξη για παιχνίδια ερωτήσεων!
11 στο σύνολο που μου της κάνει η γλυκιά νηπιαγωγός Maro και εγώ πρέπει να φτιάξω τις δικές μου 11 ερωτήσεις και να τις κάνω σε 11 από εσάς.

Οι κανόνες στα Αγγλικά:
* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.

Οι 11 ερωτήσεις που έφτιαξα για εσάς είναι:
1. Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στους ανθρώπους;
2. Ποιά είναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας;
3. Τί είναι αυτό που έκανες και έχεις μετανιώσει για αυτό;
4. Τί είναι αυτό που έκανες και σε κάνει να νιώθεις περήφανη;
5. Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ξανασυναντήσεις στη ζωή σου;
6. Ποιά είναι η αγαπημένη σου γεύση;
7. Ποιό είναι το μότο σου στη ζωή;
8. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να έχεις του συγγραφέα, του ρήτορα ή του ζωγράφου;
9. Με ποιά δραστηριότητα ηρεμείς περισσότερο;
10. Ποιό είναι το μεγαλύτερό σου ελάττωμα σύμφωνα με τους άλλους;
11. Ποιό είναι το τελευταίο δώρο που έκανες στον εαυτό σου;

Αυτές λοιπόν είναι οι δικές μου απαντήσεις:
1) Στους ανθρώπους εκτιμώ την ειλικρίνεια, το πάθος γι'αυτό που κάνουν και την ομορφιά της ψυχής τους!
2) Η αγαπημένη μου στιγμή της ημέρας είναι το βραδάκι, που μπορώ επιτέλους να χαλαρώσω....
3) Κάποτε είχα μιλήσει πολύ άσχημα σ'ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, χωρίς να φταίει και φυσικά το μετάνιωσα, αν και το κακό είχε γίνει!
4) Νιώθω περήφανη κάθε φορά που μπορώ και δίνω χαρά στους άλλους! 
5) Θα'θελα να ξανασυναντήσω πολλούς ανθρώπους στην ζωή μου....
6) Αγαπημένη γεύση είναι η σοκολάτα!!!
7) "Να ζεις, ν'αγαπάς, να μαθαίνεις και να γελάς"
8) Θα'θελα να'χα το ταλέντο του συγγραφέα.
9) Πιο πολύ ηρεμώ όταν ασχολούμαι με χειροτεχνίες και ιδιαίτερα με το decoupage! 
10) Ελαττώματα...πολλά! Το πιο μεγάλο, δεν ξέρω...ίσως το γεγονός ότι κάποιες φορές είμαι "αγύριστο κεφάλι"!!
11) Το τελευταίο δώρο που έκανα στο εαυτό μου, ήταν ένα μανό που πραγματικά μου έφτιαξε την διάθεση!


Ας παίξουμε λοιπόν...... Έφτιαξα και γω τις δικές μου ερωτήσεις για εσάς!


1) Αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, τι θ'άλλαζες και γιατί;
2) Τι έχει μεγαλύτερη αξία στην ζωή σου;
3) Ποιο είναι τ'αγαπημένο σου μέρος για να ηρεμήσεις και γιατί;
4) Ποιο πιστεύεις ότι είναι το μεγαλύτερό σου προτέρημα;
5) Όταν γνωρίζεις κάποιον άνθρωπο, τι είναι αυτό που σε ελκύει....η ομορφιά ή το μυαλό;
6) Ποιο είναι τ'αγαπημένο σου τραγούδι/τραγουδιστής;
7) Ποιο είναι το μυστικό της ομορφιάς σου;
8) Τι ρόλο παίζει η φιλία και ο έρωτας στην ζωή σου;
9) Αν ήσουν πάμπλουτη, τι θα έκανες με τόσα λεφτά;
10) Αν ήσουν αόρατη, για μια μέρα, τι θα έκανες;
11) Τι κάνεις για ν'ανέβεις ψυχολογικά μια δύσκολη μέρα;

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ που έπεξες και εσύ στο παιχνιδάκι.
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω σ'ευχαριστώ που μ'επέλεξες για να παίξω μαζί σας!! Φιλιά...

      Διαγραφή