Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Πως να φτιάξεις στριφογυριστό βραχιόλι με χάντρες!



To στριφογυριστό βραχιόλι είναι ένα υπέροχο σχέδιο για τους νέους στην κατασκευή κοσμημάτων. Είναι γρήγορο, εύκολο και διασκεδαστικό. Το σπιράλ σύρμα που θα χρησιμοποιήσω αποτελεί μια ανεξάντλητη πηγή για σχεδία χειροποίητων κοσμημάτων. Όσους περισσότερους γύρους σύρματος χρησιμοποιήσω, τόσο πιο μακρύ γίνετε το βραχιόλι μου και όσο μεγαλύτερες χάντρες επιλέξω, τόσο πιο ογκώδες look θα πετύχω!

Θα χρειαστώ: Σκληρό σύρμα για βραχιόλια (πηνίο), Χάντρες της επιλογής μου, Πένσα με στρογγυλή μύτη, Κοφτάκι

Βήμα 1:
Κόβω 2 ½ - 3 σπείρες του σύρματος. Πιάνω το ένα άκρο του με το μεσαίο τμήμα της πένσας με τη στρογγυλή μύτη.


Βήμα 2:
Φτιάχνω μία θηλιά γυρνώντας την πένσα μακριά μου


Θα πρέπει να μοιάζει με αυτό.



Βήμα 3:
Περνάω τις χάντρες από το άλλο άκρο του καλωδίου έως που να φτάσω περίπου 1 εκ. από το τέλος του σύρματος.


Βήμα 4:
Φτιάχνω άλλη μία θηλιά, με τον ίδιο τρόπο όπως το πρώτο, με το 1 εκατοστό του σύρματος που έχει απομείνει.


Βήμα 5:

Για να δώσω μία ευχάριστη πινελιά στο βραχιόλι μου θα προσθέσω μία βελόνα με μερικές χάντρες τις αρεσκείας μου στην τελευταία θηλιά. Μια εναλλακτική είναι να βάλω φυλαχτά στις θηλιές αντί για χάντρες


Καλή επιτυχία!!! (Πηγή: http://kosmimatamexantres.blogspot.com)

2 σχόλια: